Nagrody i wyróżnienia

Szanowny i wielce lubiany bloger Caddicus Caddi nagrodził mnie na swoim blogu w konkursie „Blog roku 2012″. Z tego też powodu ja również publikuję notkę w tym temacie. Nie jest to typowy wpis jeśli chodzi o moją stronę, ale cóż się poradzi, słowo się rzekło, kobyła u płota… Przy okazji wyróżnię blogi, które osobiście cenię ponadwymiarowo. Zastanawiam się, czy wolno nagradzać blog, który nagrodził mnie. Czy nie ocenilibyśmy tego jako protekcji? Jednak niestety blog Caddiego jest dla mnie tak szczególny, że muszę i Jemu zwiększyć liczbę gwiazdek.

Blog of the Year 2012

Pierwsze jednak co zrobię, to zamieszczę listę reguł konkursu, napisaną w j. angielskim, zdobytą z oficjalnej strony tego zabawnego konkursu:

The ‘rules’ for this award are simple:
1 Select the blog(s) you think deserve the ‘Blog of the Year 2012’ Award
2 Write a blog post and tell us about the blog(s) you have chosen – there’s no minimum or maximum number of blogs required – and ‘present’ them with their award.
3 Please include a link back to this page ‘Blog of the Year 2012’ Award – http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/ and include these ‘rules’ in your post (please don’t alter the rules or the badges!)
4 Let the blog(s) you have chosen know that you have given them this award and share the ‘rules’ with them
5 You can now also join our Facebook page – click the link here ‘Blog of the Year 2012’ Award Facebook page https://www.facebook.com/groups/BlogoftheYear/ and then you can share your blog with an even wider audience
6 As a winner of the award – please add a link back to the blog that presented you with the award – and then proudly display the award on your blog and sidebar … and start collecting stars…

Teraz zaś, po dokonaniu formalności, przejdę do nominowania wybranych przeze mnie blogów:

Lolinka za pisanie o trudnych sprawach w łatwy i przyjemny sposób
Caddicus za literackie inspiracje i wędrówki na granicy rzeczywistości
Cytrynna za doskonałe połączenie bloga craftingowego i parentingowego ;)
Magdalenka za bezkompromisowość w pisaniu o wierze i teologii
Joanna za młodzieńcze i świeże zacięcie teologiczne
Honorata za pomieszanie z poplątaniem i tworzenie pięknych rzeczy
Agnieszka za polecanie ciekawych książek i inspiracje stosikowe
Cada Manana za piękne, choć dawno nieaktualizowane, opisy bliskich-dalekich podróży

W efekcie nominowałem blog, który nie był nawet aktualizowany w 2012 roku… Trudno, w 2011 go nie nominowałem ;). Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratuluję, nagrody do odebrania na stronie projektu lub jego profilu fejsbukowym ;).

Wpis z 12 12 12 zaliczony.

EDIT: 15 grudnia dodałem nominację dla kolejnych blogów – Honoraty i Agnieszki.

Categories: Ku chwale innych | Tags: , , , , | 6 komentarzy

Post navigation

6 thoughts on “Nagrody i wyróżnienia

  1. Przyznam, że jestem wielce zaskoczony, gdyż nominowanie mnie jest to jakby gwiazdką zwrotną. Nie mam jednak powodu wątpić w intencje i szczerość oceny. Cieszę się, że lubisz zaglądać w rewiry starego pierdoły Caddicusa i znajdujesz tam czasami powód do uśmiechu.
    Serdeczności dla drugiej połówki pomarańczy oraz potomnych.

  2. Congratulations on your Blog of the Year award and thanks for sharing it!

  3. Witaj Maurycy :) Dzięki za miłą niespodziewajkę i także informuję o nominacji: http://ewiater.wordpress.com/2012/12/14/z-niejaka-duma-pragne-doniesc/

  4. Hey Ferragudofan – No problem! Thanks for this fantastic contest! :)

    Elu, nie ma za co. Całkowicie zasłużyłaś na to wyróżnienie :).

    Caddi, patrzyłem na stronie konkursu i tam w FAQu był taki zapis: „You don’t have to wait to be nominated either – you can grab the banner and the guidelines and bestow the award on your favourite blogs – who knows, maybe they’ll nominate you in return!” To oznacza, że zasady konkursu dopuszczają nominację „w zamian”. A więc nominowałem Cię słusznie i nie łamiąc zasad :). Pozdrawiam!

  5. Wybacz, ale nie pobawię się dalej. Bardzo dziękuję za nominację, ale najlepszą nagrodą dla mnie jest to, że wciąż zaglądasz na mój blog i nie jest to wcale frazes chociaż brzmi jak najfrazesowniejszy z frazesów:)

  6. Dziękuję za wyróżnienie, chyba nie muszę dodawać jakie dla mnie to zaskoczenie zważywszy, że od roku blog praktycznie nie żyje ;). Tym bardziej dziękuję. Może kiedyś coś się ruszy :). Pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 627 other followers